Модудь 9-10
Розробили стратегії для здійснення
диференційованого навчання.
Створили інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні. Описали у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем; оцінити себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу.
Розглянули стратегії постановки запитань задля розвитку та навчання учнів
Створили:
-документи для фасилітаці;. Створили інструмент оцінювання для заохочення учнів до самоспрямованості в навчанні. Описали у блозі свої думки та враження щодо навчання за модулем; оцінити себе як організатора процесу навчання в класі, де учень знаходиться в центрі навчального процесу.
Розглянули стратегії постановки запитань задля розвитку та навчання учнів
Створили:
-інструктивні документи;
-план впровадження проектів.
Оцінили створене Портфоліо за критеріями оцінювання.
Описали у блозі особисті думки та враження щодо навчання за модулем.
Комментариев нет:
Отправить комментарий